środa, 17 lutego 2016

Ogłoszenie wyników candy!

Dzień dobry bardzo,
dla kogo dobry to się zaraz dowiecie:-)
Zastanawialam się jak zrobić losowanie i postanowilam wypisać na kartkach wasze imiona blogowe,
po czym wymieszałam kartki w szklanym naczyniu i ręką mojej córki wylosowałam zwycięzcę.
Dziś rano zanim pojechała do szkoły wyciągneła karteczkę z.....
Ewa Jurewicz!
Bardzo dziękuje za udzial w zabawie w której to udział wzięło 28 osób!
Ewie gratuluje a pozostalych pocieszam że wkrotce może będzie mała rozdawajka,
bądzcie czujni:-)
Ewuniu proszę o adres.
Te małe skarby powędrują do Ciebie jak tylko prześlesz mi swój adres.
Pozdrowionka dla wszystkich i życze milego dzionka:-)



15 komentarzy:

  1. Basiu dziękuję za zabawę a Ewie gratuluję wygranej. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu stanowczo źle losowałaś !!!!!!!nie podoba mi się ....i te jajeczka słodkości...dlaczego...och i ach :) Pogratulować mi zostało....i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś nie ja losowałam,całe szczęście,
      ja nie miałam odwagi więc Julke ustanowiłam sierotką Marysią:-)

      Usuń
  3. Gratuluję Ewuni, śliczne cukieraski dostanie od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, gratuluję Ewuniu, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę, na pocieszenie zapraszam wszystkich na candy do mnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Ewie pieknych cukierkow :-)))Pozdrawiam serdecznie Organizatorke :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę to ja jestem szczęściarą? Baaardzo się cieszę Basiu, tyle tam fantastycznych skarbów! Ślicznie dziękuję i Tobie i Twojej córci, mocno ściskam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)) A Tobie dziękuję za zabawę :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ewuni! Miała szczęście i otrzyma sporo skarbów:)
    Dziękuję Basiu za zabawę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz,
życzę miłego dnia:)