środa, 13 kwietnia 2016

Dawno nie było:-)

Witam was bardzo serdecznie o poranku.
Dziś będzie faktycznie coś czego dawno nie było i za czym się sama stęskniłam 
bardzo-tak więc haft wstążkowy i poduszka do koilekcji :-)
Moje poduszki zdobią latem mój ratanowy wypoczynek na balkonie i pięknie
razem z żywymi kwiatami się komponują.
Dziękuje za komentarze pod poprzednimi postami i zapraszam do oglądania i komentowania oczywiście:-)
Pozdrawiam cieplutko i Wszystkim życze miłego dzionka!
:-)




wzór do haftu zakupilam w sklepie

24 komentarze:

  1. Przepiękny haft , cudna podusia a na balkonie wygląda na pewno zjawiskowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo Cudo Cudo....poprosimy wiecej bo dawno Cie nie było !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle jest co podziwiać :):)
    Ależ to szkoda na tym siedzieć to trzeba tylko podziwiać - takie piękne podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór może i kupny ale wykonanie przepiękne :-)))Zachwyciły mnie te pełne róże,zwłaszcza ta tiulowa :-))) I kolory bajeczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo,tymi tiulowymi się ciężko haftuje(wbrew pozorom) ale za to efekt jest fajny:-)

      Usuń
  5. Dla mnie to dzieło sztuki! Podusia jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie, stęskniłam się za Twoim haftem wstążeczkowym! Pięknie wyhaftowana poduszka, niesamowita. Ech, chciałabym tak umieć wyszywać. Poduszka to mistrzostwo wykonania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. jejej, cudne! fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na to czekałam Basiu! Kocham te Twoje haftowane obrazy. Podusia jest przepiękna, trudno oczy oderwać. Wygląda jak kawałek zaczarowanego ogrodu. Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie kolorowa podusia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu stworzyłaś arcydzieło :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :)) fajnie że wróciłaś! I to w jakim stylu :))) Istnie wiedeńskim :)) z takimi pięknymi haftami! Piękności

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna poduszka.Podziwiam dzieło.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu cud, elegancja i barokowy przepych. Moim zdaniem taka poduszka śmiało robi konkurencję żywym kwiatom:)Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taras, czy balkon w takich poduchach to jak ogród ;) pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana wszystkiego naj naj w dniu Twego święta 💐💐💐 zdrówka przede wszystkim.
      Mam nadzieje, ze wszystko ok- tak tu cicho.

      Usuń
  15. Ależ bajeczny haft. Cudowne kwiaty wyczarowałaś na poduszkach. Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakże prześliczna podusia! Wzroku nie można oderwać! Podziwiam! :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczność , wykonanie z precyzją, gratuluje zdolnych łapek i serdecznie pozdrawiam :)<3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz,
życzę miłego dnia:)